Holiday at the pig farm - Reisverslag uit Barham, Australië van Sanne Beekhuis - WaarBenJij.nu Holiday at the pig farm - Reisverslag uit Barham, Australië van Sanne Beekhuis - WaarBenJij.nu

Holiday at the pig farm

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 September 2014 | Australië, Barham

Voor de kinderen hier op de scholen is het vakantie nu. En de familie waar ik t/m december werk is voor twee week op vakantie naar Kangaroo Island. En omdat ik nog niet genoeg geld heb om me zelf voor twee week in Melbourne te onderhouden moest ik even wat anders vinden.

Nu werk ik bij vrienden van de Smit familie. Ze wonen denk ik 1-2 km verderop, hebben twee meiden (1 & 3) en hebben hun eigen pig farm (https://www.bundarraberkshires.com/ ). Het was aan het begin wel even wennen en werd ook gelijk de eerste avond alleen gelaten terwijl ik niks van die kids wist. En aangezien mijn Engels niet heel geweldig is, is het ook best lastig om te communiceren met de kinderen en de ouders. Zondag ben ik met Lauren mee geweest naar een etentje van vriendinnen van haar en daarna naar de 'Barham club'.

Gister eerste echte oppas dag gehad en dat viel me best even zwaar omdat de kids best veel huilen, en stiekem huil ik dan zelf even mee.
Vandaag dag 2 gehad en dit ging al weer een stuk beter, voor het eerste gereden (met de kids naar het park) wat best goed ging. Hoe wel de auto wel stil viel midden op de rotonde.... Maar we leven nog.

Verder loop ik veel met de kids langs de varkens, omdat ze gewoon super schattig zijn met hun kleine piglets.
Ben erg benieuwd hoe de rest van de week gaat verlopen, maar ga er vanuit dat het wel prima gaat.

  • 23 September 2014 - 17:18

    Freddy Beekhuis:

    Wat een mooi verhaal!!! xxx

  • 23 September 2014 - 19:25

    Mama:

    Goed zo lieverd! We verheugen ons op allerlei lekkere recepten! Cool dat je je eerste auto rit hebt gedaan... Hoe stoer is dat! Dikke kus X

  • 24 September 2014 - 01:57

    Marjolein:

    Good on ya love! Hopelijk gaat het Engels je gauw beter af en spreek je over een paar maanden ook een woordje of wat aussie slang :) Ik vind huilende kids een challenge...dus, respect Sanne!

  • 30 September 2014 - 18:32

    Annet:

    haailaiverd
    super om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    wanneer komen de foto's op je blog :) ben ik wel benieuwd naar :)
    xxxxxx(L)

  • 05 Oktober 2014 - 11:33

    Herma:

    Ja, ik ken dat, huilende kinderen. Maar wanneer je je meer op je gemak gaat voelen, gaat het met de kids ook beter. Net alsof ze het aanvoelen. Veel plezier nog. En hoe is het nu met je pols?
    Groetjes van ons xxxxx ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 8014

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: