Even een update! - Reisverslag uit Barham, Australië van Sanne Beekhuis - WaarBenJij.nu Even een update! - Reisverslag uit Barham, Australië van Sanne Beekhuis - WaarBenJij.nu

Even een update!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 December 2014 | Australië, Barham

Alweer een tijdje geleden dat ik iets hierop van me heb laten horen. De laatste keer dat ik verslag deed had ik me operatie gehad, en was ik weer begonnen te werken bij de Mathers familie. Nu bijna aan het eind van me werktijd hier aangekomen.

Ondertussen alweer veel gedaan, hoe wel ik nog steeds niet echt de grote steden heb gezien en vooral veel in Barham blijf hangen vermaak ik me nog steeds goed.

3 week geleden zijn we (Simone, Shaun en zijn vrienden) wezen camperen bij een dorpje hier 1.5u vandaan. Hele weekend aan de rivier gekampeerd. Shaun en een vriend hebben een boot, dus iedereen kon het hele weekend skiën etc. Ik niet aangezien mijn pols toen nog niet geheeld was.

Twee week geleden zijn we voor het eerst op een barbiboat geweest. Hele dag drinken en achter de boot in het water hangen. Prima dus. Die zondag weer wezen skiën in een groot meer vlakbij Swan Hill. Helaas kon ik toen ook weer niet skiën, dus mocht weer toe kijken.

Afgelopen weekend naar Hals Gap geweest waar Shaun op schooo heeft gezeten. Hier hebben we wat vrienden van hem opgezocht en zijn hier naar de pub geweest. Wel even leuk om een weekend uit Barham te zijn.

Verder ben ik toch weer op een motor gestapt, wel samen met Shaun. Toch wel erg gaaf om met de motor achter de kangeroes aan te crossen. Ik heb nu een lichtelijke hekel aan de roo's hier, aangezien we een tijdje terug 1 met de auto hebben geraakt en ze zijn overal. Dus op de weg waar je hier 100 mag rijden, rijd ik 30-40.

Vorige week mijn x-ray gehad in Kerang. Hoorde alleen dat het niet meer gebroken is.. dus dat lijkt me goed nieuws.

Dit zijn mijn laatste weken bij familie Mathers, dus ik ben nu druk opzoek naar werk hier. Ik blijf hier nog langer omdat ik hierna met Simone nog langer wil door reizen, en haar visum verloopt in februari dus zij moet nu gaan werken. Dus de plannen zijn nog 3 maand langer blijven en dan door Australië reizen en hopelijk ook nog Thailand. Dus nee... ik kom nog lang niet thuis...

Verder is het hier super heerlijk weer. Erg warm, wat betekent dat er ook veel slangen tevoorschijn komen. Is minder leuk. Al 2x de brown snake hier door te tuin zien bewegen, fijn zo'n dodelijke slang zo dicht bij. Kinderen dus veel binnen houden.

Wel gek om met kerst nu zo ver weg te zijn van familie voor het eerst. Dus ik hoop maar dat de kerst hier ook gezellig word. Ik vier het met de familie hier en ga met kerstavond naar de pub. En voor boxing day (voor jullie 2e kerstdag) ga ik naar races in Kerang volgens mij.
Voor new years eve nog niet echt vaste plannen, waarschijnlijk naar een muziek festival met vrienden van Shaun.

Verder alles positief hier, voel me goed en heb erg leuke vrienden hier!

  • 10 December 2014 - 07:15

    Maaike:

    Heey sanne
    Wat leuk om te lezen dat je t zo naar je zin hebt.
    Ik hoop voor je dat t je lukt om naar thailand te gaan
    Maar eerst nog ff genieten van t mooie australie
    Xxxmaaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 8026

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: