Weer terug op de pigfarm - Reisverslag uit Barham, Australië van Sanne Beekhuis - WaarBenJij.nu Weer terug op de pigfarm - Reisverslag uit Barham, Australië van Sanne Beekhuis - WaarBenJij.nu

Weer terug op de pigfarm

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 Oktober 2014 | Australië, Barham

Na het ongelukje met de quad ben ik nog een week bij de familie Smit gebleven omdat ik in die week geopereerd zou worden. Heb nu ook meer hospitals gezien dan plaatsjes in Australië.. goed begin dus. Nu 11 dagen geleden ben ik geopereerd in Bendigo hospital. Hier hebben ze een plaat met schroeven in me arm gezet. Ik heb een nachtje in het ziekenhuis geslapen en mocht daarna weer naar huis met een halve cast om me arm. Door verschillende redenen kon ik niet langer in de Smit familie blijven en moest dus de dag na de operatie maar even een ander plekje zoeken. Gelukkig kreeg ik ook die dag een smsje van de Mathers familie dat ze me graag terug zouden willen als hun au-pair, helemaal top dus weer werk. Maar hun waren weg voor een week dus daar kon ik niet slapen. Na wat mensen benaderd te hebben kon ik slapen bij Shaun (de jongen van de quad) dus daar heb ik een week in huis gezeten. Hij woont opzich zelf op een stuk land van z'n ouders. Veel films gekeken en niks gedaan de hele week.. boring dus. Zaterdag wezen schieten (1hand).. Iedereen leeft nog hoor. En 's avonds de pub in met Simone en de rest. Sta nu bekend in het dorp als: oo jij bent dat meisje met de pols? Jep that's me.. Zondag mee geweest met Shaun en vrienden naar Cohuna waar hun gingen wakeboarden en kneeboarden, erg frustrerend om naar te kijken. Dan maar zwemmen met 1 hand boven water. Maandag naar het ziekenhuis geweest hechtingen eruit en nu met een splint om. Dit voor 4-6 weken en heb oefeningen van de fysio mee. Ben nu weer aan het werk voor de Mathers familie.

  • 22 Oktober 2014 - 11:16

    Freddy:

    Hèhè eindelijk weer een verhaal van jouw avontuur in Australië. Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat ondanks alle tegenslagen. Zag op de Wheater app dat het heerlijk warm weer is in Barham. Ruim 30 graden mmmmmmmm. Hier storm, regen en koud haha. Ach heeft ook weer zijn charmes. Het leven gaat hier uiteraard ook gewoon door. Druk met werk, paar nieuwe klanten, Lars lekker naar school Ria haar salon loopt lekker en zo leven en genieten we hier verder. We denken veel aan je en vinden het gaaf dat je het zo naar je zin hebt. Gelukkig sta je daar bekend om het meisje met de pols en niet als meisje van de kroeg haha.
    Lekker verder genieten. De tijd vliegt voorbij!!!
    Hou van je, liefs papa xxx

  • 23 Oktober 2014 - 21:00

    Harm Jan Verweij:

    Leuk om eindelijk weer eens een berichtje van je te lezen, Sanne, en wat goed van je dat je je niet uit het veld heb laten slaan na die vervelende tegenslag. Ik wist het trouwens al, hoor, je ex-collega's van bakkerij Harms zijn behoorlijk op de hoogte van je wel en wee, vooral Emerite, en zo wist ik al van je operatie en je besluit om in Australië te blijven. Ik hoor dat je vooral veel op Facebook zit maar zo'n account heb ik niet en wil ik niet. Ik breng al teveel tijd door achter de computer naar mijn zin.

    Ik realiseerde me laatst dat jij nu helemaal aan het andere einde van de wereld zit en dat de aarde rond is. Niks nieuws natuurlijk maar het betekent wel dat als wij hier rechtop lopen jij nu ten opzicht van ons onderste boven loopt: ik vind dat een gek idee maar ik denk niet dat jij er veel van merkt ☺.

    Het ga je goed en zal je digitale dagboek met belangstelling blijven volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 8031

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: